Rabat ved tilmelding til to hold

Har du tid og lyst til at deltage på to af fitnessholdene, så kan du tilmelde dig et ekstra hold for kun 300 kroner.

Tilmeld dig først til ét af de ønskede hold. Tilmeld dig derefter Tilmelding til hold 2.

Tabata

TABATA er et træningsprincip, som giver form og figur et skub i den rigtige retning – med rekordfart.

Træningen går ud på at lave 20 sekunders hårdt arbejde og efterfølgende holde pause i 10 sekunder, hvorefter øvelsen gentages 7 gange, inden der skiftes til en anden øvelse med fokus på andre muskelgrupper.

Et hold med stor variation, for både mænd og kvinder.

Piloxing

Piloxing er for dig der vil se resultater af din træning.

Piloxing er en unik blanding af power og tempo fra boksning. Smidighed, fleksibilitet og trimmede muskler fra pilates.

Dette suppleres ved brug af vægtede handsker, der toner armene og maksimerer konditionen.

Piloxing opfordrer til bar-fodstræning. Forskning har vist, at kropsholdningen forbedres, udholdenhed øges og risikoen for skader mindskes væsentligt, når man træner bar-fodet.

Step aerobic

Step aerobic – konditions træning på stepbænke
Step aerobic eller step træning er aerobic/konditionstræning med brug af en 10-25 cm høj stepbænk.
Step aerobic er en dejlig form for motion og de sjove trin, der ofte sammenlignes med dansetrin, kombineret med den gode musik, giver dig en helt speciel energi og glæde.
Step aerobic består af gang, step ups og løftetrin (spark m.m.) op og ned af en stepbænk kombineret med forskellige overkropsbevægelser. Pulsen er høj og ledbelastningen er lav.
En trænings time indeholder opvarmning, konditions- og koordinationstræning og udstrækning.
Step aerobic er holdet hvor du får pulsen i vejret og sved på panden.
Timen starter med opvarmning, hvor vi får gang i hele kroppen. Der startes med forskellige grundtrin, der efterhånden sammensættes til blokke, og til sidst til en lille serie. Trinnene gennemgås grundigt undervejs, så alle kan følge med. Sværhedsgraden øges efterhånden som vi kommer frem på sæsonen. De små grå skal også have lidt motion.
Timen afsluttes med mave- og rygtræning og selvfølgelig lidt udstrækning til sidst, så vi alle kan gå hjem med en dejlig følelse af at være brugt.

Medbring: indendørssko, en flaske vand og et håndklæde.