Spil petanque i Videbæk

Petanque hos VGU - Spil, hygge og fællesskab!


Petanque er et spil, der er let at gå til, som alle kan deltage i - uanset alder eller fysisk formåen. Banerne er indrettet, så også kørestolbrugere kan være med. Vi lægger stor vægt på det sociale - der er kaffepauser mellem hvert spil og vi har et hyggeligt fælleskab, hvor snakken går. 

Vi har venskabshold vi spiller med nogle gange om året. Derudover holder vi sommerfrokost og julefrokost for at styrke sammenholdet.

 

Hvor spiller vi?

På Petanquebanerne foran svømmehalen ved Videbæk Idræts- og Fritidscentret

 

Hvornår spiller vi?

I sommerhalvåret (fra uge 15 til uge 38):

- Mandag kl. 18.30

- Onsdag kl. 10.00

I Vinterhalvåret:

- Mandag kl. 10.00

 

Kom og prøv!

Det første to gange er gratis, så du kan komme og prøve uden forpligtelser.

 

Henvendelse, kontakt Margit Cadovius: 20815530.

 

Klik på info for at læse holdbeskrivelse.