Holdbeskrivelser fitness

 

  • U move - Dance Fitness

    Er du til fed musik og har du  bare lidt rytme i kroppen, som gerne vil rystes ud, så kom og vær med på holdet hvor vi holder os i gang til forskelligt musik og i forskellige lette dancefit retninger bl.a. groove men også andre spændende måder at arbejde med kroppen.

    Holdet er over 10 onsdage. Opstart uge 40.

    Husk underlag til evt gulvøvelser.

    vel mødt.

  • Tabata

    Tabata er et træningsprincip, som giver form og figur et skub i den rigtige retning – med rekordfart.

    Træningen går ud på at lave 20 sekunders hårdt arbejde og efterfølgende holde pause i 10 sekunder, hvorefter øvelsen gentages 7 gange, inden der skiftes til en anden øvelse med fokus på andre muskelgrupper.

    Et hold med stor variation, for både mænd og kvinder.

    Medbring: indendørssko, en flaske vand, liggeunderlag og et håndklæde.

  • TRX-Fitness

    Træning med TRX er baseret på at du bruger din egen krop som modstand dvs. alle øvelser foregår med eller omkring TRX-slyngerne.

    Gennem træning på holdet får du en stærkere krop og hele kroppen bliver trænet igennem.
    TRX tillader også at du selv kan variere modstanden i øvelsen, så den passer til dit niveau.
     
    Ved at træne med din kropsvægt og med slyngerne opnår du en større styring og styrke på din core ved at din ryg og mave muskulatur konstant bliver aktiveret.
     
    Jeg vil guide dig gennem øvelserne og hjælpe med justering af udstyret så du hele tiden bliver udfordret og derved optimerer din træning.

    Alle er velkommen og alle kan være med. TRX er træning individuelt, på hold.
     
    Vi ses på holdet.

     

  • Motion efter fyraften/Pilates

    Holdet er for alle der har lyst til fysisk aktivitet med fokus på at forbedre både kondition og velvære ved hjælp af øvelser for hele kroppen, rytme og redskaber. Hjælp din krop og få det bedre med bevægelse, lidt har også ret.

    Holdets instruktører vil skiftevis stå for træningen, hvor det ca. hver anden gang bliver pilates.

    Pilates er en særlig form for smidigheds- og styrketræning, der bygger kroppens muskler op på en blid, men intensiv måde. Stræk og åndedragsøvelser indgår som en vigtig del af træningen.

    Alle kan deltage, så kom en tur forbi.